سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است. زمانی که تعداد طبقه های یک ساختمان افزایش یابد، در نتیجه آن مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها نیز افزایش می یابد.
استفاده از
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و سایر خدمات مورد نیاز ساختمانها طراحی گردیده که با بررسی نیاز مجتمعهای مسی، تجاری و اداری امکانات یک نرم افزار مدیریت آپارتمان را برای مدیران و ساکنین فراهم نماید. نرم افزار آپارتمان نه تنها مدیریت شارژ ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه خدمات ویژه دیگری را نیز شامل می شود. میدانیم که ساکنین هر خانه علاوه بر مسئولیتهای مربوط به داخلِ آن، مسئولیتهایی هم در برابر مدیر ساختمان دارند و همچنین مدیر ساختمان نیز وظیفههایی در برابر اهالی و ساکنین آن دارد. ساخت حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان از دیگر خدمات هومتیک می باشد. شما با حساب کاربری که در
هر اقدامی که منجر به انجام امور مالی برای ساختمان یا مجتمع ها شود از جمله پرداخت هزینه یا ثبت تراکنش های مالی، توسط صندوق ساختمان هومتیک قابل اجراست. اگر سوالی برای هر یک از ساکنین در زمینه امور مالی پیش آید، در صندوق نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان گزارش گیری به تفکیک افراد و تراکنش ها وجود دارد.
نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین، راه جدیدی را در مدیریت شارژ ساختمان بنا نهاده و در صورت دیرکرد در پرداخت هزینه ها، درصدی جریمه با نظر مدیر، قرار داده است. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.
تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار اطلاع رسانی رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. با تابلو اعلانات هومتیک تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می شوند.
زمانی که کیف اعتباری هومتیک شارژ شود، امکان پرداخت هرگونه هزینه ای را به مدیر ساختمان می دهد بخصوص در زمانی که ساکنین دور از دسترس مدیر باشند و مدیر به آن ها دسترسی جهت دریافت مبالغ را نداشته باشد.
بهترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.
در زندگی پرمشغله امروزی که جوامع بشری فرصتی برای انجام یکسری از امور روزانه خود را ندارند، فرصت یافتن مراکز خدماتی که هم از لحاظ هزینه و هم کیفیت مطلوب باشند، غنیمت است. دسترسی به خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک آسان می گردد و وقت و انرژی افراد برای انجام سایر کارهای روزانه حفظ می گردد.
1- هدف اصلی هومتیک جلب اعتماد مشتریان از طریق امانت داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با کاربران خود می باشد.
2- سرمایه هومتیک به اعتماد کاربران و مشتریان خلاصه می شود که وقتشناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت می تواند این سرمایه را با تلاش هر چه بیشتر زیاد نماید.
3- برای هومتیک از همه مهمتر آسایش مشتری است. اگر صرفهجویی در زمان و هزینههای ساکنین در نظر گرفته شود، هومتیک به هدف اصلی خود یعنی تامین آسایش برای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسی نایل می گردد.
4- فعالیت عده ای از متخصصان در زمینه استارتاپ، هومتیک را تشکیل داده است که بدنبال دادن اطمینان خاطر به مشتریان جهت ارائه خدمات با کیفیت می باشد.
چرا برای مدیریت ساختمان از نرم افزار استفاده کنیم؟
نقش نرم افزار ساختمان در آسان سازی سبک زندگی آپارتمان نشینی
جلوگیری از مشکلات مدیریت ساختمان به کمک نرم افزار مدیریت
ویژگی نرم افزار مدیریت ساختمان و چگونگی تعریف قوانین در آن
بررسی چگونگی استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان و اثر آن بر سبک زندگی آپارتمان نشینی
بررسی شرایط مدیریت ساختمان با وجود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک
برقراری تعاملات سازنده بین مدیر ساختمان و ساکنین با نرم افزار هومتیک
ساختمان ,مدیریت ,نرم ,افزار ,هومتیک ,شارژ ,نرم افزار ,افزار مدیریت ,مدیریت ساختمان ,می باشد ,ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت ساختمان ,مدیریت ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت آپارتمان ,مدیریت آپارتمان هومتیک
درباره این سایت