زندگی در شهرهای بزرگ، افراد را با تجربه جدیدی از شکل زندگی یعنی آپارتمان نشینی مواجه می نماید. تعداد طبقات ساختمان ها افزایش یافته است و با این افزایش چشمگیر، مشکلات نیز رو به زیاد شدن هستند.
راه حل های بر طرف نمودن مشکلات ساختمان ها با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن بکارگیری
کیفیت مدیریت شارژ آپارتمان، تنها با استفاده از اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک ارتقا خواهد یافت و بوسیله آن می توان نیازها و اامات یک ساختمان را شناسایی و از این نرم افزار مدیریت آپارتمان استفاده بهینه نمود. نرم افزار آپارتمان بزرگترین نقش را در مدیریت شارژ ساختمان ایفا می نماید اما خدمات دیگری را نیز به خود اختصاص می دهد. میدانیم که ساکنین هر خانه علاوه بر مسئولیتهای مربوط به داخلِ آن، مسئولیتهایی هم در برابر مدیر ساختمان دارند و همچنین مدیر ساختمان نیز وظیفههایی در برابر اهالی و ساکنین آن دارد. ساخت حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان از دیگر خدمات هومتیک می باشد. این حساب کاربری راه اندازی شده در
مطلع نمودن تمامی ساکنین از گردش های مالی صندوق و یا اتفاقاتی که منجر به پرداخت هزینه می شود، به عهده صندوق ساختمان است. بخش صندوق ساختمان در نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، محلی برای شفاف سازی مسائل مالی ساختمان و رفع ابهامات ساکنین از طریق گزارش گیری در این زمینه می باشد.
صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین را مدیریت شارژ ساختمان نامند که این کار توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می شود و حتی در بعضی مدارد برای ساکنین بدحساب جریمه در نظر می گیرد. پرداخت شارژ ساختمان به صورت ماهیانه می باشد و ست داشتن یا نداشتن در یک واحد تاثیری بر پرداخت کردن یا نکردن حق شارژ ندارد.
اگر به نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک مراجعه نمایید و نیاز به ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی داشته باشید می توانید از تابلو اعلانات آن استفاده نمایید. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.
با شارژ نمودن کیف اعتباری هومتیک، مشکل ساکنینی که در سفر هستند و یا دور از دسترس مدیر ساختمان جهت پرداخت شارژ و هزینه ها، حل می گردد و مدیر می تواند با برداشت مبلغ مورد نظر هزینه ها را پرداخت نماید.
در تمامی ساختمان ها و مجتمع ها، برای حفظ آرامش و امنیت ساکنین، نیاز به تعریف یکسری قوانین و مقرراتی به شکل دستورالعمل های ساده است که باید از جانب مدیر و جلسه شورای عمومی ساختمان تایید و قابل اجرا باشد.
در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. کیفیت خدمات در زمینه های مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و منزل شخصی افراد با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک افزایش می یابد و این کار به صرفه جویی در زمان و انرژی کمک خواهد کرد.
1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2- در واقع هومتیک سرمایه خود را از اعتماد مشتریان کسب می کند و همیشه در جستجوی ارتقای این سرمایه از طریق وقتشناسی و ارائه خدمت با کیفیت مطلوب می باشد.
3- آسایش مشتری در گرو تلاش های هومتیک می باشد. اگر صرفهجویی در زمان و هزینههای ساکنین در نظر گرفته شود، هومتیک به هدف اصلی خود یعنی تامین آسایش برای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسی نایل می گردد.
4- استارتاپ هومتیک جمعی از متخصصان را در زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالا به خود اختصاص داده است.
چرا برای مدیریت ساختمان از نرم افزار استفاده کنیم؟
نقش نرم افزار ساختمان در آسان سازی سبک زندگی آپارتمان نشینی
جلوگیری از مشکلات مدیریت ساختمان به کمک نرم افزار مدیریت
ویژگی نرم افزار مدیریت ساختمان و چگونگی تعریف قوانین در آن
بررسی چگونگی استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان و اثر آن بر سبک زندگی آپارتمان نشینی
بررسی شرایط مدیریت ساختمان با وجود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک
برقراری تعاملات سازنده بین مدیر ساختمان و ساکنین با نرم افزار هومتیک
ساختمان ,مدیریت ,نرم ,افزار ,هومتیک ,شارژ ,نرم افزار ,افزار مدیریت ,مدیریت ساختمان ,می باشد ,ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت ساختمان ,مدیریت ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت آپارتمان
درباره این سایت