وجود فضاهای مشترک زیاد، هزینه‌های مشترک، مسائل حقوقی و بسیاری از چیزهای دیگر، زندگی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسی  را پیچیده تر ساخته است. در این شرایط وجود فردی که به نمایندگی از تمامی مالکان، مسئولیت ادارهٔ کل ساختمان را برعهده بگیرد و به کارها رسیدگی کند بسیار ضروری است. مدیریت ساختمان و زمان‌گیر و پرزحمت  بودن این کار و این که وظایف زیادی بر عهدهٔ مدیر ساختمان قرار دارد چیزی است که در نگاه اول به نظر نمی رسد و یکی از راهکارهایی که برای تسهیل در انجام وظایف مدیر ساختمان پیشنهاد می‌دهیم نرم افزار شارژ ساختمان است.

نرم افزار شارژ ساختمان و مسئولیت‌های مدیر ساختمان

پیش بردن کارهای روزانه و جاری آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسی چندان ساده به نظر نمی رسد و مسئولیت‌های زیادی را به عهدهٔ مدیر ساختمان وا‌گذار می نماید. ازجمله ی این وظایف عبارت‌اند از:

هزینه های تعمیر و نگهداری

 فضاهای عمومی و مشترک ساختمان باید در شرایطی ایمن و قابل ست نگه داشته شوند. نظارت مدیریت بر امور ساختمان شامل مراقبت از تأسیسات و لوله کشی ساختمان، نگهداری از حیاط و باغچه‌ها، نگهداری‌های عمومی، تعمیرات ضروری، نظافت و تمیز‌کاری است تا به بهترین شکل انجام شوند. تمامی این موارد هزینه هایی را در بر میگیرند که می توان با استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان به صورت عادلانه بین ساکنین تقسیم کرد.

نظارت بر مسئولیت‌ها

سایر افرادی که ممکن است در یک ساختمان وظایفی به عهده داشته باشند سرایدار، نگهبانی، مسئولان نظافت، باغبان و… هستند که استخدام این افراد، نظارت بر انجام وظایف بهتر، پرداخت حقوق آن‌ها از وظایف مدیر ساختمان می باشد. ثبت تمامی این موارد به عنوان هزینه در نرم افزار شارژ ساختمان  قابل اجرا می باشد.

نرم افزار مدیریت ساختمان و مدیریت بودجه و مستندسازی هزینه‌ها

مدیر ماهانه مبلغی را تحت عنوان شارژ ساختمان از ساکنین دریافت می نماید و او تصمیم گیرنده است که این بودجه را صرف چه چیزهایی نماید. هزینه‌هایی که مربوط به پرداخت حقوق سرایدار ساختمان، تعمیر و نگهداری ساختمان، زیباسازی و هزینه‌های ضروری و پرداخت قبوض می شود از این محل تأمین می‌ گردد. همچنین مدیر ساختمان برای شفاف‌سازی باید گزارش این هزینه‌ها را به صورت ماهانه به اهالی ساختمان گزارش دهد و آن‌ها را از نحوهٔ هزینه‌کرد بودجه آگاه سازد. این کار با نصب نرم افزار شارژ ساختمان برای مدیر ساختمان و ساکنین به سهولت قابل اجرا است. تمامی هزینه ها با ذکر عنوان مورد نظر قابل ثبت می باشد تا تمامی ساکنین از آن مطلع گردند.

نرم افزار شارژ ساختمان  و دریافت شارژ ماهانه از ساکنین

کار بسیار دشوار‌ و پردردسر برای مدیر ساختمان جمع آوری شارژ ماهیانه از ساکنین ساختمان است. همیشه افرادی پیدا می‌شوند که حتی پس از اینکه هزینه‌های ساختمان برایشان به طور کامل توضیح داده می‌شود، باز هم حاضر نیستند سهم‌شان را از این هزینه‌ها پرداخت نمایند. فراهم کردن شرایطی که ساکنین با رضایت کامل شارژ ماهانه‌شان را پرداخت کنند از وظایف مدیر ساختمان می باشد و همچنین روش‌هایی مناسب برای جریمه کردن افرادی که شارژ ماهانه‌شان را به‌ موقع واریز نمی نمایند، در نظر داشته باشد تا حق سایر ساکنین ساختمان ضایع نگردد. این موارد در نرم افزار شارژ ساختمان به صورت جز به جز مشخص شده است تا تمامی ساکنین از آن مطلع گردند و از قوانین دیرکرد پرداخت شارژ مطلع گردند.

 

چرا برای مدیریت ساختمان از نرم افزار استفاده کنیم؟

نقش نرم افزار ساختمان در آسان سازی سبک زندگی آپارتمان نشینی

جلوگیری از مشکلات مدیریت ساختمان به کمک نرم افزار مدیریت

ویژگی نرم افزار مدیریت ساختمان و چگونگی تعریف قوانین در آن

بررسی چگونگی استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان و اثر آن بر سبک زندگی آپارتمان نشینی

بررسی شرایط مدیریت ساختمان با وجود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک

برقراری تعاملات سازنده بین مدیر ساختمان و ساکنین با نرم افزار هومتیک

ساختمان ,شارژ ,مدیر ,افزار ,نرم ,ساکنین ,مدیر ساختمان ,نرم افزار ,افزار شارژ ,شارژ ساختمان ,ساختمان و

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


علوم آموزشي دانلود آلبوم اهواز تحت لیبل بکس61 وقف حاج قاسم hamingoneh چوب خط Mary yasintech 17349686 mehdizakeri کدابزار/مرجع دانلود کدهایوبمستری/دانلود تم وبلاگ