سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است. زمانی که تعداد طبقه های یک ساختمان افزایش یابد، در نتیجه آن مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها نیز افزایش می یابد.
راه حل های بر طرف نمودن مشکلات ساختمان ها با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن بکارگیری
برطرف نمودن نیازهای اساسی در مجتمعهای مسی، تجاری و اداری و مدیریت شارژ آپارتمان توسط اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک که یک نرم افزار مدیریت آپارتمان جامع و کامل می باشد، انجام می پذیرد. نرم افزار آپارتمان نه تنها مدیریت شارژ ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه خدمات ویژه دیگری را نیز شامل می شود. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام مسئولیت ها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران در این نرم افزار شارژ آپارتمان می باشد. وقتی حساب کاربری در
مطلع نمودن تمامی ساکنین از گردش های مالی صندوق و یا اتفاقاتی که منجر به پرداخت هزینه می شود، به عهده صندوق ساختمان است. بخش صندوق ساختمان در نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، محلی برای شفاف سازی مسائل مالی ساختمان و رفع ابهامات ساکنین از طریق گزارش گیری در این زمینه می باشد.
صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی به ساکنین توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، مدیریت شارژ ساختمان را به شیوه ای جدید راه اندازی نموده است و درصدی جریمه برای افرادی که سهم خود را دیر پرداخت نمایند در نظر گرفته می شود. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.
اگر به نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک مراجعه نمایید و نیاز به ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی داشته باشید می توانید از تابلو اعلانات آن استفاده نمایید. پس دیگر هیچ یک از ساکنین از اتفاقات ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات جلسه شورا ساختمان بی اطلاع نمی ماند.
ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.
حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی از نظم و انضباط در ساختمان مستم تدوین دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای ساکنین ساختمان است که بعنوان مرجعی از قانون برای کاهش اختلافات و تنش ها در نظر گرفته شود.
در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. دسترسی به خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک آسان می گردد و وقت و انرژی افراد برای انجام سایر کارهای روزانه حفظ می گردد.
1- هومتیک با امانت داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر تلاش بر ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه دارد.
2- سرمایه هومتیک به اعتماد کاربران و مشتریان خلاصه می شود که وقتشناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت می تواند این سرمایه را با تلاش هر چه بیشتر زیاد نماید.
3- مهمترین موضوع برای هومتیک آسایش مشتری است. این هدف با صرفهجویی در زمان و هزینههای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- استارتاپ هومتیک جمعی از متخصصان را در زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالا به خود اختصاص داده است.
چرا برای مدیریت ساختمان از نرم افزار استفاده کنیم؟
نقش نرم افزار ساختمان در آسان سازی سبک زندگی آپارتمان نشینی
جلوگیری از مشکلات مدیریت ساختمان به کمک نرم افزار مدیریت
ویژگی نرم افزار مدیریت ساختمان و چگونگی تعریف قوانین در آن
بررسی چگونگی استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان و اثر آن بر سبک زندگی آپارتمان نشینی
بررسی شرایط مدیریت ساختمان با وجود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک
برقراری تعاملات سازنده بین مدیر ساختمان و ساکنین با نرم افزار هومتیک
ساختمان ,مدیریت ,نرم ,افزار ,هومتیک ,شارژ ,نرم افزار ,افزار مدیریت ,مدیریت ساختمان ,شارژ ساختمان ,ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت ساختمان ,مدیریت ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت آپارتمان
درباره این سایت